Posted on Hozzászólás most!

Májusi könyves hírlevél

Amikor valaki elkezdi tanulmányait a marketing világában, bizonyára az első időszakban hall arról a legegyszerűbb és legősibb reklám eszközről, amit nemes egyszerűséggel csak „Szájról szájra” megnevezéssel illetnek. Majd ennek jelentősége a tanulmányok folytatásával csökken, mert a fizetett és mindenkihez gyorsan elérő marketing eszközök elnyomják. Pedig időről-időre fantasztikus tapasztalni, hogy a „Szájról szájra” hagyomány mennyivel erősebb, hitelesebb és hatékonyabb forma. 

Hogy miért írom bevezetőként mindezt? Mert ez a jelenség okozta Steigervald Krisztián generációkutató hírességét és elismertségét. 5 hónappal ezelőtt Friderikusz Sándor meghívta vendégként Podcast sorozatába és Generációk és szakadékok címmel megjelent egy beszélgetés, amely futótűzként terjedt végig az online világban. Fantasztikus volt tapasztalni, hogy „waldorfosként” bárhová mentem, minden közösség erről a beszélgetésről, valamint a jelenségről beszélt. 

Májusi könyves hírlevelünk témája tehát Steigervald Krisztián és az általa jegyzett könyvek. 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük